لوگو آقای یدک

امداد خودرو پاکدشت – 09199679708

[ofoghstar]

امداد خودرو پاکدشت به صورت شبانه روزی آماده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. خدمات  مزیتی رقابتی ما نسبت به بقیه رقبا قیمت مناسب (قیمت اتحادیه) و ارسال انواع یدک کش نو با تجهیرات کامل در سریعترین زمان به محل شما است. آقای یدک با هدف ارائه سریعتر خدمات و همچنین مشاوره رایگان خدمات امدادی به صورت آنلاین در خدمت عزیزان است.

هزینه امداد خودرو در پاکدشت

اگر ماشین شما دچار مشکل فنی است و یا قادر به حرکت دادن نیست می توانید با شماره تماس بگیرید. تیم ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رساند. نکته ای که باید در نظرگرفت این است که تمام خدمات ما مطابق نرخ اتحادیه با بهترین خدمات و با کیفیت کافی به شما عزیزان عرضه می گردد.

تعمیرگاه مکانیکی امداد خودرو جاده ای : آقای یدک

تعرفه امداد خودرو پاکدشت

در محاسبه تعرفه امداد خودرو پاکدشت عوامل مختلفی را لحاظ می شود. اولین یا شاید مهم ترین مورد که تاثیر دارد فاصله خودرو با امداد خودرو می باشد . دقت داشته باشید تعرفه امداد خودرو توسط اتحادیه به ثبت و تصویب رسیده و سالیانه نیز دست خوش تغییراتی میشود، شما میتوانید قبل از هر اقدامی از قیمت های مصوب تعرفه امداد خودرو در اتحادیه مطلع شوید تا دچار فریب افراد سودجو نشوید.
موارد دیگری موثر در تعرفه شامل موارد زیر میشود:

 

  • مسافت رفت و برگشت از امداد خودرو تا محل خودرو
  • شرایط آب و هوایی و جوی
  • اجرت ارائه خدمات
  • هزینه قطعات تعویض شده

در صورت نیاز میتوانید با شماره امداد خودرو سیار تماس حاصل نمایید: 09199679708

تعمیر کار سیار در پاکدشت

امداد خودرو پاکدشت

تعمیر کار سیار در پاکدشت یکی از گزینه های خدماتی آقای یدک است که با بهترین مکانیک ها و تجهیزات آماده ارائه خدمات می باشد.
هر زمان که کوچکترین ایرادی در خودروی خود احساس کردید برای دریافت خدمات مکانیکی سیار با شماره 09199679708 تماس حاصل نمایید.

خدمات سیار خودرو در پاکدشت

تیم ما با به کارگیری کادری مجرب پس از ارائه مشاوره بهترین خدمات مکانیکی سیار و یدک کش در محل را برای شما ارسال می نماییم.
خدمات سیار خودرو در پاکدشت هم برای خودرو های ایرانی و هم برای خودروهای خارجی و وارداتی در محل امکان پذیر می باشد. در جریان عملیات امداد ماشین شما بدون آسیب در صورت عدم تعمیر در محل به تعمیرات مجاز منتقل میگردد.
ما در کمترین زمان بهترین خدمات را در محل با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه میدهیم.

 

تعمیرگاه مکانیکی امداد خودرو جاده ای : آقای یدک

یدک کش در پاکدشت

یدک کش و خودرو بر در پاکدشت یکی از خدمات اصلی امداد خودرو در ایران است که به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق تهران به سرویس رسانی مشغول است.
هزینه یدک کش و خودرو بر در آقای یدک به عوامل زیادی بستگی دارد یکی از این موارد نوع و مدل خودرو است از همین رو هزینه حمل یک خودرو با یک خودروی دیگر کاملا متفاوت است.

 

امداد سیار در پاکدشت

آقای یدک یکی از خدماتی که در الویت قرار داده امداد سیار می باشد. امدادرسانان در زمانی کوتاه خودروی شما را عیب یابی و تعمیر مینمایند.
حمل خودرو تنها در صورتی انجام میشود که امکان تعمیر نباشد به صورت ایمن با یدک کش معتبر به تعمیرگاه مجاز انجام میپذیرد. بخش مکانیکی سیار آقای یدک از افراد با سالها تجربه تعمیر خودرو تشکیل شده است.

 

حمل خودرو در پاکدشت

آقای یدک این تضمین را به شما می دهد که خودرو شما را با نرخ اتحادیه تعمیر و یا حمل نماید.

یک شرکت حمل خودرو معتبر باید این شرایط را دارا باشد:

  • تعمیر خودرو بدون تحمیل هزینه های اضافی و به صورت تضمینی در محل
  • حمل خودرو در صورت عدم امکان تعمیر خودرو
  • حمل خودرو به تعمیرگاه مجاز

 

قیمت و هزینه امداد خودرو

 

هزینه ها مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه و پرداخت می گردد. هزینه حمل خودرو به فاصله یدک کش تا خودرو و نوع خرابی خودرو بستگی دارد.

 

سوالات متداول در زمینه خدمات امداد خودرو آقای یدک

برای یدک کش کردن ماشین چه نوعی مناسب است؟

یدک کش ها انواع مختلفی دارند که در آقای یدک انواع یدک کش چرخگیر, کفی خودرو بر و یدک کش نیسان موجود می باشد. مقرون به صرفه ترین روش حمل خودرو نیسان چرخگیر می باشد.

ساعات کاری امداد خودرو آقای یدک به چه صورت است؟

ساعت کاری تیم ما در تمام طول هفته به صورت شبانه روزی است.

برای درخواست خدمات امداد خودرو در پاکدشت با چه شماره ای تماس بگیرم؟

فقط کافیست با این شماره 09199679708 تماس بگیرید.

 

در هنگام خرابی خودرو در پاکدشت چه باید کرد؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که خودرو خود را در کنار جاده و در یک جای امن قرار دهید. سپس با شماره 09199679708 تماس حاصل نمایید و به کارشناس مربوط گزارش دهید. با نیازسنجی خرابی شما خودروی مربوطه به محل ارسال میگردد.

 

مراحل کار آقای یدک در امداد رسانی به چه صورت است؟

 

شما با شماره 09199679708 تماس می گیرید با ذکر مشکل مشاوران ما نزدیک ترین امداد خودرو را به محل می رساند سپس خودرو بررسی و اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد آن را تعمیر می نمایند در غیر این صورت به تعمیرگاه مجاز ارسال خواهد شد.

 

محدوده تحت پوشش آقای یدک به چه صورت است؟

 

محدوده پوشش تمام شهرهای تهران , جاده های بین شهری را در استان تهران می باشد.

 

چقدر طول می کشد که امداد خودرو به محل مورد نظر برسد؟

زمان ارسال امداد خودرو به فاصله شما تا نزدیکترین امداد خودرو بستگی دارد. اما سعی ما بر این است که در کوتاه ترین زمان خود را به محل برسانیم.

 

 

سایر خدمات آقای یدک

نمایندگی امداد خودرو در شهریار

امداد خودرو در شهریار فوری

معرفی امداد خودرو در شهریار و خدمات آن در ایران چهار فصل ساکن باشیم و از لذت سفرهای جاده‌ی محروم بمانیم؟ آن هم به‌دلیل نگرانی

امداد خودرو در اتوبان قم

امداد خودرو در اتوبان قم

بهترین و کاملترین خدمات امداد خودرو در اتوبان قم یکی از دغدغه‌های مهم همه در سفرهای جاده‌ای خراب شدن خودرو در است. همین نگرانی جدی

یدک کش در ایلام

امداد خودرو در ایلام فوری

امداد خودرو در ایلام گروه صنعتی آقای یدک به‌همراه تیم متخصصین فعال خود در حوزه خدمات تعمیرات اتومبیل همه آن چیزی است که این روزها

امداد خودرو در بهارستان آقای یدک

امداد خودرو در بهارستان فوری

بهترین و کاملترین خدمات امداد خودرو در بهارستان فوری   زمانی زدن به دل جاده با خودروی شخصی، دل و جرات خاص خود را می‌طلبید.

09199679708