لوگو آقای یدک

تیم تخصصی امداد خودرو هشتگرد با توجه به نیاز روزافزون حمل و نقل خودروها و ماشین‌آلات، خدمات حمل و نقل خودروها، ماشین‌آلات صنعتی و قطعات صنعتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این تیم با داشتن تجربه و حرفه‌ای بودن در امور حمل و نقل، آماده ارائه خدمات با کیفیت و مشاوره رایگان در زمینه جابجایی با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودروبر یا خودروسوار و چرخگیر در شهرستان هشتگرد و حومه می‌باشد.

حمل خودرو در هشتگرد

امداد هشتگرد با به روز ترین ابزارهای تعمیر خودرو در محل و امداد خودرو در هشتگرد به شکل شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید بهترین اطلاعات امداد خودرویی را از ما خوستار شوید تا در این زمینه بهترین خدمات را در زمینه تعمیرگاه انواع خودروهای خارجی و ایرانی در هشتگرد به شما عزیزان در آقای یدک ارائه نماییم.

خدمات امداد خودرو در هشتگرد

در برخی مواقع به دلایل مختلف نیاز داریم که خودروی خود را توسط خدمات امداد خودرو حمل کرده و به مقصد مورد نظر برسانیم. این مواقع می‌تواند شامل تصادفات رانندگی، مشکلات فنی در خودرو، نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر به نمایندگی‌ها، جابجایی خودروهای لوکس و غیره باشد. در این شرایط، خدمات امداد خودرو بهترین گزینه هستند و با سرعت و کیفیت بالا این کار را انجام می‌دهند.

توصیه های ایمنی در زمینه یدک کش در هشتگرد

  • هرگز در حالتی که موتور گرم و یا روشن است درب رادیاتور خودرو را بـاز ننمائیـد زیـرا در ایـن حالـت سیسـتم خنک کننده موتور نیاز به هواگیری پیدا می کند.
  • پس از بازو بست درب رادیاتور از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمائید.
  • هیچ گاه خودروئی که جوش آورده است یکباره خاموش ننمائید.
  • هرگز خودرو را در محیط های سرپوشیده برای مدت زیادی روشن نگذارید.
  • تلفن همراه خود را شارژ کنید تا در صورت بروز مشکل می توانید با نیروهای امدادی تماس بگیرید.

سوخت رسانی در جاده هشتگرد

تصور پایان یافتن سوخت و ماندن در راه، در جاده‌ای که معمولا سرد بوده و در زمستان با بارش‌های شدید همراه است، استرس زیادی در انسان ایجاد می‌کند. به‌خصوص وقتی جاده برای ما ناشناس باشد و اطلاعات دقیقی درباره نزدیک‌ترین جایگاه سوخت نداشته باشیم. خدمات امدادخودرو هشتگرد در هر شرایط آب و هوایی و در هر زمان از سال با بهترین و کامل‌ترین تجهیزات ارائه می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به سرعت به مقصد خود برسید.

تعمیرکار سیار در هشتگرد

تصور گرفتار شدن در مسیر و نیاز به سوخت، وقتی هوا سرد و بارانی است، برای انسان منجر به استرس زیادی می‌شود. این امر به‌ویژه زمانی که جاده برای ما غیر آشنا باشد و اطلاعات دقیقی در مورد جایگاه سوخت نداشته باشیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. امدادخودرو هشتگرد با تجهیزات مناسب و خدمات سوخت‌رسانی با کیفیت، در هر شرایط آب و هوایی و زمانی از سال، آماده پاسخگویی به شماست.

شماره یدک کش در هشتگرد

ممکن است خودروی شما با مشکلات جدی مواجه شود و قادر به حرکت نباشید. یا اینکه دراثر تصادف شدید نتوانید با آن رانندگی کنید. در این شرایط نیاز به خدمات حمل خودرو مانند خودروبر یا یدک‌کش دارید. امدادخودرو هشتگرد به فراخور نیاز شما، هر دو گزینه را دراختیارتان خواهد گذاشت. علاوه‌بر اینکه اگر نیاز به انتقال خودروی صفر یا بدون پلاک خود دارید، می‌توانید از خدمات خودروبر هشتگرد استفاده نمایید.

مزایای امداد خودرو هشتگرد

  1. سرعت در خدمات سوخت رسانی
  2. تحت پوشش قراردادن تمامی منطقه های هشتگرد
  3. بیشتری تعدادگر در کشور
  4. بالاترین تعداد امدادگر در کشور
  5. امدادگران متخصص و متعهد
  6. امدادرسانی شباه روزی در هشتگرد
  7. تعرفه قیمت مناسب در زمینه امدادگری در هشتگرد
  8. ارائه دادن مشاوره های امداد خودرویی در هشتگرد

تیم تخصصی امداد خودرو هشتگرد در نهایت باید گفت، مرکز امداد خودرویی هشتگرد، با فتخار اعلام می کند که تمامی خدمات امداد خودرو را در محدوده را جاده های منتهی به روستاها و شهرهای نزدیک به استان البرز به متقضی های عزیز ارائه کرده و تمامی تعطیلات و همه ساعات شبانه روز در خدمت شما می باشد. می توانید با بهترین تعمیرکاران ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم.

 

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

امداد خودرو سلفچگان

امداد خودرو سلفچگان

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه‌ای برای خدمات امداد خودرو در سلفچگان هستید، مجموعه امداد خودرو سلفچگان گزینه‌ای مناسب برای شماست. این مجموعه

Read More »
تعمیر خودروی خارجی در تهران

تعمیر ماشین خارجی در تهران

تعمیر انواع خودروهای خارجی در تهران را می توانید از ما دریافت کنید تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما معرفی نماییم. تعمیر

Read More »

09199679708