لوگو آقای یدک

 خدمات امداد خودرو در کهریزک به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. این خدمات شامل جابجایی خودروهای ایرانی و خارجی به تمام نقاط کشور توسط یدکش چرخگیر و خودروبر می‌شود. همچنین تعمیر محصولات سایپا و ایرانخودرو در محل بصورت سیار و شبانه روزی با مدیریت امدادگر فعال کهریزک، رضازاده با مجوز رسمی در زمینه تعمیرات خودرو ارائه می‌شود. این خدمات شامل مکانیکی، برق، دیاگ و تامین لوازم یدکی خودرو با گارانتی می‌باشد. همچنین خدمات امداد باطری و تعویض باطری در محل با گارانتی و ضمانت نیز ارائه می‌شود.که تمامی این خدمات را می توانید در اقای یدک تجربه نمایید.

امداد خودرو شبانه روزی در کهریزک

وقتی صحبت از یک تیم امدادگر باتجربه و متخصص در کهریزک و استان به میان می‌آید، باید فاکتور های بسیار زیادی مورد بررسی قرار بگیرد. از جمله مهمترین این فاکتور ها میتوان به تعداد نیرو ها، تعداد یدک کش ها، کیفیت ابزارها و تجهیزات، مجوز های رسمی از اتحادیه، نرخ مناسب، وجدان کاری، سرعت کار بالا و غیره اشاره نمود. در این مقدمه به صورت چکیده تلاش خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم هنگام خرابی خودروی خود در خیابان چه اقداماتی لازم به انجام می‌باشد و چگونه با ما در تماس باشید تا در نهایت سرعت و دقت خودروی شما را مجدد راه اندازی کنیم.

راهنمای مطالعه: امداد خودرو در ایلام

خودروبر در کهریزک

باعث فخر است که ما با ارائه دادن خدمات حرفه ای و داشتن تیمی فوق العاده متخصص در همه کارهای امداد خودررویی در کهریزک در خدمت مشتریان عزیز هستیم و می توانیم بهترین ها را به شما ارائه کنیم.

امداد خرسندی بهترین امداد خودرو در کهریزک است که با اعزام کردن نیروهای مکانیک سیار در لحظه بهترین خدمات را می تواند به شما ارائه کند. شماره شبانه روزی امداد خودرو کهریزک 09199679708 می باشد که می توانید با ما در تماس باشید.

خودروبر یک وسیله جدید برای تردد و حمل کردن خودروها به شمار می رود که شما قادر خواهید بود از خودروبرها برای حمل کردن وسیله نقلیه خود استفاده نمایید.

شماره تماس امداد خودرو در کهریزک

خودرو بر کهریزک یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در کهریزک و تمامی نقاط کشور میباشد.

ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کنند.

خودروبر تردد سراسری از جمله خودروبرهای خوب در کهریزک به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو کهریزک بهره گرفته است.

امداد تردد مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که در هیچ کجا از استان کهریزک نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودروبر تردد کهریزک معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق کهریزک زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر کهریزک ارائه خدمات امداد خودرویی به مشتریان عزیز می باشد که بتوانید از این خدامت به بهترین شکل استفاده نمایید.

  1. تعمیرکار سیار در کهریزک
  2. مکانیک سیار ایران خودرو کهریزک
  3. باطری به باطری امداد خودروی کهریزک
  4. پنچرگیری خودرو با امداد خودرو کهریزک
  5. جرثقیل با امداد خودرو کهریزک
امداد خودرو در کهریزک
 

خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو کهریزک به مشتریان:

خدمات مکانیک سیار کهریزک شامل یدک کش، چرخگیر زنجیرکفی، خودروبر متحرک، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری خودرو و پنچرگیری سبک و سنگین، تعمیر در محل و تعمیرگاه ثابت و خیلی دیگر از خدمات انجام می پذیرد.

مزیت های استفاده از خودروبر در کهریزک تهران چیست؟

  • مشاوره های رایگان برای اعزام خودرو به تعمیرگاه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • سرعت بالا در تعمیر کردن خودرو
  • مشتری مداری
  • مشاوره های رایگان برای انتخاب قطعه مورد نیاز

یدک کش در کهریزک

دارای چرخگیر برای حمل کاملا سالم انواع خودرو . دارای خودرو بر برای حمل انواع خودرو . دارای نیسان های سبک و سنگین به صورت شبانه روزی یدک کش خودروی شما را به وسیله ی زنجیر یاسیم بکسل به قلاب انتهای یدک کش متصل کرده و خودرو را به دنبال خود می کشاند.

امداد باتری در کهریزک

 خدمات تخصصی تعمیرات برق خودرو شامل تعمیر سیم کشی، باز و بست داشبورد، تعمیر بردهای الکترونیکی مانند BSI، ABS، COM 2000، Airbag، ECU، BCM، تعمیر شیشه بالابر برقی، استارت، دینام، بخاری، کولر، شستشو، انژکتور و سایر خدمات مکانیکی از جمله تعویض تسمه تایم، زیروبند، واتر پمپ، لنت و… ارائه می‌شود. همچنین خدمات امداد خودرویی سیار، فروش باتری‌های ایرانی و خارجی نیز در اختیار شماست.

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

امداد خودرو سلفچگان

امداد خودرو سلفچگان

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه‌ای برای خدمات امداد خودرو در سلفچگان هستید، مجموعه امداد خودرو سلفچگان گزینه‌ای مناسب برای شماست. این مجموعه

Read More »
تعمیر خودروی خارجی در تهران

تعمیر ماشین خارجی در تهران

تعمیر انواع خودروهای خارجی در تهران را می توانید از ما دریافت کنید تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما معرفی نماییم. تعمیر

Read More »

09199679708